Thursday, April 29, 2010

25 04 2010...muvee time brsm kamu...


arini xder plan pape dgn en.shakir...lgpun dia kat serdang aku kat seremban...

aku kebosanan...bgn pg kmas umah,sapu2 dah lm xpgng pnyapu..hehe..bsh kain...

pastu msk b1st...pe lg klu xmsk megi..s0nang...

tb2 lagu akon b wit u kuar kat hp aku..dah tau dah sape call....

>hby boring..

>dtg la sini..(tau pun ko boring kan)..hehe..

>tgk la nnti,if rajin kang hby dtg sn..

>ok t papehal msg k...(yes ada can nk kuar ni)...

harapan utk ilngkan boring tu mcm cerah..en.shakir mcm blik je ni..leh gi tgk muvee..yee...

tp xtau kul bpe dia smpai..xp02..kite relax2 dl..ku brg2 je la lg..tgk tb..lyn adik aku burak2..

kuar lagu b wit u dr hp ku..alamak en.shakir dah smpai ke???sudah aku xmndi lg ni...beh kn mrh kang..

>hby otw..t hby amik kat umah..

>ok..

sib baik lum smpai..cpt ku gi mndi..xtau otw tu kat mn..huhu..serdang lg ke or kat simpng umah ku..huhu...baik cpt siap...

dah siap2 tunggu xsmpai lak lg..smpt la ku brg2 lg...stlh agk 45 min ku mnunggu smpai jgk en.shakir..kbtulan br nk kuar pintu pgar,wan ku blik dr fam store brsm wan2 lain..aduai kcau la..ku br nk lari kuar so wan xla interview mcm2...lmbt la en.shakir ni jmpt..huh...

terpksa tunggu jap..en.shakir burak2 dl dgn wan2 sekalian..huhu...dah 5-10 min ku pun bg hint kat en.shakir jum bla..xsbr nk kuar ni..hehe...sblm naik kete,smpat ku dgr jeritan dr wan...JGN BLIK MLM..hehe..


mbo terminal 2...


yeye..en.shakir bwk gi tgk muvee..tgk the l0ser..wyg start lmbt lg..so kite g isi perut dl..b4 g knyngkan prut,en.shakir g tka bateri jam dia...punya la pyh nk ttp pntp blakang jam tu..uncle tu dah ckp ssh nk ttp t..en.shakir konpiden ckp xpe.sy kuat leh ttp kan..kite tgk nnti mcm ne..kuat mcm ne en.shakir ni..hehe..uncle jam xdpt nk ttp..dgn pnh smngt en.shakir amk jam tu nk ttp..haha..hasilnya en.shakir pun xdpt..mcm nk terberak en.shakir nk ttp jam tu..haha...tu la jgn ckp bsr...ms en.shakir nk ttp jam tu leh lak dia tnya uncle jam tu,jam ni ORI ke uncle??mnyirap gak ku dgr..aku yg belikan,mhl tu..mstila ori..uncle tu ckp jam ni ORI PUNYA..hah..dgr tu en.shakir..aku nk bg adiah kat org tersyg msti yg ori2 tau..biar berharga...kesudahannya,dpt ttp skit je..xpela..en.shakir dah ilg tnaga dah..hehe..baik g knyngkan perut..mkn kat 1 kopitiam ni..aku xtau nk mkn pe..mcm xmnrik je..en.shakir dgn slera ank gajah dia plh chicken wing n mee udg..aku order mee kari n barli ais..tunggu la kami dlm 10 min,smpai la ais 0..bl ms plak order ais 0...td en.shakir order air suam...pastu dtg la air soya plak..aduai sape nya lak soya..msti org amk order ni pekak badak agknya..xper la redha je la..sib baik leh minum soya..dtgla mkn2an kitorg..spt biasa en.shakir mmg mkn laju..skali nafas leh abeh mee udg dia..aku xlalu sgt..masin..xsdp...

>sdp ke mee hby tu??

>ntah..hby telan je..

smua en.shakir ni telan..sdp ke x..mkn je dia ni..pastu dia telan lak chicken wing..wow b0sar2 aym dia...ada 3 ketul..en.shakir telan 2 ketul...licin ayam tu dia keje kan..aku amik 1..tu pun xlicin pun ku bedal...

dah bleh msk wyg..xm0 bli pape la..lgpun br lpas mkn..kitorg beli air je..xstart pape lg..duk2 dgr lagu..ok dah ada iklan2 dr muvee2 akan dtg...tb2...

>b..gi beli fries..td hby tgk ada org beli..

>ala..dah nk start br ckp..xnk la..

>plz..b gi order klu lm t biar hby yg amik..

>huh yerla(ish dia ni mcm2,td xnk bli)..

dah nk start dah muvee ku bl ku msk blik dr mngorderkan fries en.shakir..lpas ni turn en.shakir amk fries tu k...

>gi la amik fries tu..

>b gi la amik

>ah xder..td sape jnji gi amik..(haha padan mke)

byk gak fries dia...tp hmpeh org tu pi ltk byk garam..drh tinggi kau mcm ni..spt biasa en.shakir dgn selera ank gajah dia tu telan je fries tu..msin2 pun dia bedal..turn aku lak nk bedal fries tu..aku xlrt la nk mkn msin2 ni..trpksa ku kt0k2 fries ni ksi ilg gram dia..time tu en.shakir tnpa sgn silu mntk skit fries..pndai ek,aku dah buang grm,en.shakir s0dap la mkn xbpe msin sgt lg..xperla,ku relakan je en.shakir amik fries tu..

best cite the l0ser ni..xrugi la tgk...klakar..aku pun xtdo dlm wyg..hobi ku tdo dlm wyg..dah terlentok kat bahu en.shakir tu sure aku nk crik port baik nk tdo..hehe..tp aritu ku sgr tgk the loser..best..tgk la korg yer...berbaloi2...

No comments:

Post a Comment

komen pndpt korg ok...tq...